"בזכות ד"ר גנוט אני יכולה לחזור ולרדוף אחרי הנכדים שלי"

תוכן עניינים

שלום, שמי עידית רמון, אני פנסיונרית של הצבא ולפני כחודש עברתי ניתוח זעיר פולשני להסרת דורבן בכף הרגל.

סבלתי מהדורבן הזה במשך כשש שנים. כנראה שכוח הסבל שלי גבוה, כי אלה באמת היו כאבים ממש חזקים שמאוד הגבילו אותי בתנועה. לא יכולתי לצאת להליכות, לא יכולתי לשחות או לרדוף אחרי הנכדים.

אחרי שניסיתי טיפולים אלטרנטיביים וכלום לא עזר, הגעתי למרפאות החוץ של אסותא ראשון לציון, אל ד"ר גילי גנוט. ד"ר גנוט הסביר לי שכיום יש ניתוח חדשני לטיפול בבעיה, והוא קל ופשוט הרבה יותר מניתוח רגיל. עדיין חששתי והייתי צריכה עוד כמה פגישות עם ד"ר גנוט עד שהשתכנעתי לעבור את הניתוח.

היה גם צורך למתוח גיד ושריר שהתנוונו כתוצאה מזה שלא אימצתי את הרגל. וזהו, אחרי שעתיים שלוש של התאוששות אחרי הניתוח כבר הלכתי הביתה.

אני מאוד שמחה שעברתי את הניתוח. הכאבים שסבלתי מהם במשך שש שנים פשוט חלפו. ד"ר גנוט היה מאוד אנושי ולבבי, ואני עדיין במעקב אצלו. הוא מטפל במטופלים שלו עד הסוף.

ד"ר גילי גנוט מוסיף: "הניתוח שעידית עברה הוא שחרור אנדוסקופי זעיר פולשני של הדורבן. הניתוח מתבצע דרך חתך קטן בצד כף הרגל שדרכו מוכנסת מצלמה. כך ניתן לראות את הדורבן ולבצע חיתוך בצורה מדויקת. גם הארכת הגיד המנוון בוצעה בשיטה זו. כתוצאה מכך משך ההחלמה מתקצר מאוד, ואפשר לדרוך על הרגל ממש אחרי הניתוח."

מתוך דף הפייסבוק של אסותא מרכזים רפואיים https://www.facebook.com/AssutaHospitals/posts/10159055451250761

מאמרים אחרונים